25.01.2014 13:43
Parę słów o... Kawasaki ZX-6R (J1) 2000 r.
Ten motocykl nie jest już moją własnością, został dawno sprzedany... Natomiast ze względu na fakt, że był to mój pierwszy poważny motocykl poświęcę mu ciut uwagi :) ZX6R jest dosyć popularny i często również pojawiają się pytania odnośnie tego modelu...
Zacznę od początku...
Kawasaki ZX6R z 2000 r. (tzw. "kocie oczy") zostało oznaczone kodem fabrycznym J1. Ma sporo wspólnego z poprzednikiem, czyli modelem G1 i G2 ('98 - '99) natomiast tak naprawdę bardzo się od niego różni. Poza wyglądem (inne zegary, stelaż zegarów, półka górna, dekle, air-boxy itd.) zmodyfikowano również silnik - moc wzrosła ze 108 KM do 111 KM.
Motocykl kupiłem trochę przypadkowo... Akurat kolega jechał po Varadero i sprzedawca miał jeszcze w garażu ZX6R oraz jakiegoś Bandita. Zasadniczo chciałem "sporta" ale nie napalałem się na konkretny model. Po oględzinach zapadła decyzja "biorę" i tak w marcu 2008 r. ZX6-tka stała się moją własnością :D
Moto było trochę już doinwestowane przez poprzedniego właściciela ZX6R była w dobrym stanie, wizualnie do drobnych poprawek (jakieś ryski, zadrapania).
W chwili zakupu Kawa posiadała m.in:
- tłumik Scorpion (super basowy dźwięk! szczerze POLECAM!)
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie
- szybę racingową
- błotnik na tylne koło (hugger)
- zmienione wypełnienie zadupka z lampą diodową (undertail)
- kierunkowskazy LED
- crash-pady
Po zakupie sprzęt trafił na tzw. "duży serwis", gdzie został kompleksowo przygotowany do sezonu i w zasadzie cały 2008 r. przelatałem bezawaryjnie.
Rok 2009 przyniósł wiele zmian. Przez zimę 6-tka została rozebrana. Wszystkie owiewki zostały oddane do znajomego lakiernika, gdzie zostały usunięte wszystkie rysy i zadrapania, a całość pokryta lakierem bezbarwnym - generalnie owiewki wyglądały jak nowe! :) Undertail ze srebrnego przemalowany został na czarny.
Kolejne modyfikacje to m.in:
- kanapy obszyte skórą wg. projektu własnego
- zmiana tarcz zegarów z czarnych na białe
- błotnik tylny z laminatu zastąpiony huggerem z carbonu
- nakładka na siedzenie pasażera
- naklejka carbonowa na półkę górną oraz wlew paliwa
- nowy tankpad NINJA firmy "Factory Racing"
- manetki harris'a NINJA (wada tych manetek to fakt, że szybko się brudzą)
- rolki wahacza
- zielone paski na ranty felg
- wypolerowane tylne sety
Komentarze : 5
Fajny opis,też mam takie odczucia,jestem posiadaczem zx6r 2001 rok,zaraz zacznie się 4 sezon i naprawdę polecam ten model...super sprzęt zmieniam olej zawsze na czas,zawory również ustawiam chodź tylko raz potrzebowały małej kalibracji.Synchronizacje też robiłem sam.....Jestem bardzo zadowolony z moto i jak najbardziej polecam tym co się zastanawiają nad kupnem tej pięknej maszyny...lewa w górę
Jakbys chciał pogadac, to napisz na maila. aleks.wilanowski@gmail.com
Hej Michał, wlasnie teraz jestem ja posiadaczem tej oto kawasaki. Niestety kupiłem ja bez lewego crasha, tylnego błotnika. Leżała na lewej stronie, aczkolwiek ramą jest prosta. Wszystko wydaje sie byc ok. Sprzet mi póki co bardzo dobrze służy :). Pozdrawiam, Aleks wilanowski
Dzięki za ciekawy wpis, bardzo mi sie przydał. Własnie zamierzam kupic zx6r'ke :)
Pozdro
Dzięki Michał za wpis, i fajny opis, mam ten model w wersji J2 i mam podobne odczucia, szkoda, że to model trochę niedoceniany.
Archiwum
Kategorie
- Na wesoło (656)
- O moim motocyklu (5)
- Ogólne (151)
- Ogólne (5)
- Ogólne (5)
- Wszystko inne (25)
- Wszystko inne (4)